onsdag 21 juli 2010

Tjugonio och en halv timme...




av saknad har jag genomlidit nu...

Känns lite lättare, men ABSOLUT inte bra. Jag unnar honom verkligen detta,
men trodde aldrig att det skulle vara så fantastiskt jobbigt att vara själv såhär länge.

Idag har jag fördrivit tiden med bakning av Kardemummaskorpor, som blev bättre än vad jag hade kunnat ana.
Kan nog bli fler gånger som detta händer.
Annars så har väl Tv'n varit en riktigt bra vän idag.
Slumrade faktiskt till en liten sväng runt 16-tiden.
Nu sitter jag och uppdaterar min blogg och lyssnar lite på Sarah Dawn Finer.
Gosse vilken röst den kvinnan har! Om jag ändå kunde få 5% av hennes talang,
så skulle jag aldrig klaga på min röst igen EVER!!!

Undrar om man ska gå och lägga sig, så att helgen närmar sig lite snabbare...
Fast jag har ingen aning om vad jag ska hitta på imorrn,
städa behöver jag inte, nyduschad är jag ju, och bakat har jag ju redan gjort...
Hmmm Kanske jag får några ideér när jag sover... eller så stannar jag uppe ett tag till
och försöker se på Criminal Minds... En av alla favvoserier!!!

Jo just det ja! Jag vart överlycklig när jag såg att kanal 6 skulle ha ett Alienmarathon i helgen,
men ack så besviken jag blev när jag såg att de visar 1 film per kväll, och tillråga på det
bara i dagarna tre!!! Jag menar vad är det för marathon när de bara visar TRE filmer?
Alien "serien" har iallafall FYRA filmer, plus TVÅ till egentligen om man ska räkna
Alien V Predator X2. Tror att jag får ha mig ett eget RIKTIGT marathon istället,
så kan jag se alla fyra i rad. Eller iallafall se alla filmerna och inte utesluta nån.
Känner mig iallafall GRUNDLIGT lurad av Kanal 6 :o(

Nu ska jag ta och tacka för mig för ikväll.

Ta hand om er och krama varandra ni som kan!

Er tillgivnaste och Lurigaste Sara the Person

Dagens konstnär: Derek Hess

Inga kommentarer: