lördag 24 juli 2010

Imponerad...

Över att det var ungefär 30 läsare sen igår. Tänk att mitt trista vardagsliv kan vara så intressant för andra. Misstro mig inte nu, för jag tycker att det är jättekul med alla er läsare! Blir bara lite fascinerad :o)

Imorrn kommer älskade Sambon hem WOHOOOOOOOOOO!!!! Ni kan aldrig ana hur mycket han är efterlängtad.
Just nu så behöver jag honom mer än nånsin känns det som.
Jag får ju som sagt ingen lön den här månaden, och inte får jag nå stämplingspengar heller, så vi visste ju att det skulle bli knapert den här månaden. Men nu när jag har betalat räkningarna, så finns det ingenting över. INGENTING! och jag som ska till Stockholm och jobba en vecka... Visst jag får betalt för det jag lägger ut, men då måste jag ju lägga ut pengar innan också... Vet inte hur vi ska kunna lösa detta. Känns riktigt jobbigt må jag säga... Hoppas att det kan lösa sig på nåt sätt iallafall...
Om du känner att du har en slant till övers så hör gärna av dig, vi tar med glädje emot det ;o)

Nu ska jag ta och fortsätta titta på Men in black 2, efter att ha sett det fantastiska KULT filmen "The Golden Child" med Eddie Murphy... Shit vilken film det är, blev lite varm i hjärtat när jag såg den. Vill minnas att det var den första "otäcka" film jag fick se som liten, tyckte att drakkvinnan i källaren var riktigt läskig... hihihi

Sov gott på er

Er luspankaste Sara the Person

Dagens: Jag hatar att jag älskar dig så att jag nästan kräks... i min ensamhet...

Inga kommentarer: