söndag 16 mars 2008

Moderna Lärjeungar i Påskens tecken.... och Utekväll...

HAHAHAHAHAHA
Idag har jag varit med i ett drama om påsken. mycket spännande, och typ 15 personer i publiken. Nån hade tydligen glömt att annonsera... Ganska så trist med tanke på hur snygga vi ändå var. Jag och min Kantor...

Igår var det ju utekväll med brudarna... Gosse va tungt det var... jag är verkligen inte van vid att inmundiga alkoholhaltiga drycker... men helt gaaalet skoj var det, tills jag nådde min gräns.
Snygg Brudarna... Jag, H, Mrs Forslund to be och hennes försök att ta kort på mig och J... blev ganska lyckat tror jag Roligt som satan hade vi iallafall. Och det är väl ändå huvudsaken skulle jag tro...
Gick hem runt tolv, var hemma typ kvart i ett. Ringde en vän, somnade i hans öra, och snarkade som en liten gris tydligen. Vaknade runt femtiden, med telefonen fortfarande tätt tryckt mot mitt öra. Viskande väste jag fram ett Hallå.... Men han hade ju klokt nog lagt på, när mina första snarkningar kom... Guuud så pinsamt och dåligt gjort av mig. Jag ber verkligen så hemskt mycket om ursäkt Mr Driver...

Annars är mitt liv ganska fantastiskt skulle jag tro...
Karlarna kastar sig runt mina fötter och skriker VÄLJ MIG, VÄLJ MIG!!!!
och vem är jag att förkasta nån... Jag är ju en snäll tjej...
Hahaha, riktigt så är det kanske inte... eller...??? *ler finurligt*
Näe, nu blir det soffläge, och lite Grey's Anatomy... Mmmm mysigt.
Pöss på er alla!
Er tillgivnaste och pizzasugnaste Sara the Person
Dagens: och det är faktiskt ganska svårt att säga nej, när det är dig, jag vill HAAAAAAAAA....

1 kommentar:

Erika, Rallykantor sa...

Jag känner en skräll på gång i Oscarsutdelningen 2008!